fulsåpa i finrummet.....

Igår så gjorde jag som en hel del andra ute i Svea rike, nämligen spanade in Robinson. Det kändes helt rätt med denna gamla "fulsåpa" igen. Robinsondieten brukar vara rätt så intressant att följa, även om den, liksom amningsdieten, inte är av någon hållbar karaktär...I övrigt, så mycket intriger...redan....Vad hade hänt om inte killen med de styva bröstvårtorna åkt? Hade kärleken blomstrat i träsket? Hur länge ska bruttan med pärlhalsband, supermanikyrerade naglar och noll grams överskottfett stå ut? Hur lång tid tar det innan någon slår en kokosnöt i huvudet på den överjobbiga Arvidsjaurmänniskan? Det återstår att se........

Robinson hade för övrigt varit rätt så skoj att delta i (inbillar jag mig). Under förutsättningen att det inte hade visats på TV! Det hade nog inte passat sig att visa upp sig på det sättet för allmänheten med tanke på mitt jobb, eller, jag vill nog helt enkelt inte skrämma slag på svenska folket med min ohämmade hårväxt efter ett par veckor på ön. Jag skulle behövt vinstpengarna innan för att bränna bort alla miljarder hårsäckar som jag har "berikats" med.................

Nu håller jag tummarna att jag ska slippa undan från magsjukan som drabbat mina övriga familjemedlemmar. Jag har varken tid, råd eller lust att vara hemma och hänga över toaletten igen......

Kommentarer
Postat av: Jempa

Så många frågor - du kommer få svar! Om en sisådär 10 veckor... =) Kul att ni tittade på allt slit!

2009-03-23 @ 20:41:36
Postat av: Syster Carro

Haha... Ja, det är nog bara att konstatera att Robinson fortfarande är "herre på täppan" när det gäller intriger, kärleksknussel och myteri... Men det är väl det som vi svenskar kallar unerhållning när den är som bäst!? =) Angående arvidsjaurmänniskan, om ingen av ö-borna är morsk nog att kasta den där kokosnöten i skallen på denna energiske och påfrestande kvinna så är jag mer än villig att ställa upp! =)

2009-03-24 @ 15:26:17
Postat av: Syster Carro

Haha... Ja, det är nog bara att konstatera att Robinson fortfarande är "herre på täppan" när det gäller intriger, kärleksknussel och myteri... Men det är väl det som vi svenskar kallar unerhållning när den är som bäst!? =) Angående arvidsjaurmänniskan, om ingen av ö-borna är morsk nog att kasta den där kokosnöten i skallen på denna energiske och påfrestande kvinna så är jag mer än villig att ställa upp! =)

2009-03-24 @ 15:27:57
Postat av: Carro

Haha... Ja, det är nog bara att konstatera att Robinson fortfarande är "herren på täppan" i dockusåpaväg när det gäller intriger, kärleksknussel och myteri... Men det är väl det som vi svenskar kallar underhållning när den är som bäst?! =) Angående arvidsjaurmänniskan, om inte någon av ö-borna har mod nog att kasta den där kokosnöten på denne energiske och överbabblande kvinna så är jag mer än villig att ställa upp! =)

2009-03-24 @ 16:00:22
Postat av: Linda

Jempa: Klart man tittar! Ni kanske har lämnat några spår efter er:-) Kram!!



Carro: Låter bra det:-)Kasta den inte genom TV´n bara;-)

2009-03-25 @ 16:51:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0