Update

Shit! nu är det snart två veckor sedan jag uppdaterade.....Vad har hänt sedan dess kan man tänka? Jag har blivit tjockare, hädat och handlat på Lidl (trots taskiga arbetsavtal och importerade korvar), börjat att få sexiga sockmärken på anklarna, samt blivit nedkräkt x antal gånger med vällingsörja . Vi har även fått ärva en bättre begagnad (hoppas jag) toalett så att jag snart slipper ränna i mörkret uppför trappan för mina nattliga kisserier......

Jag har en mycket rolig make... Jag valde snålvarianten och beställde nya brillor på nätet efter mitt konstanterande att det skulle bli billigare än att köpa ett nytt glas till mina gamla som Levina repat galet mycket. Hur som helst så landade de nya med posten i tisdags och jag öppnade dessa glad i hågen. Döm om min förvåning när jag öppnade asken och ett par rosa bågar i "Dame Edna" stil uppenbarade sig! Jag blev lätt galen och gick för att hämta telefonen för att ringa och fråga vad in i helskotta de höll på med. Då började Staffan se lite lurig ut och jag frågade om han låg bakom det hela. Såklart! Han hade lyckats pilla upp asken och bytt ut dem.....Tänk om han hållit sig och låtit mig ringa.... Det kanske hade varit slutet på äktenskapet det :-)

Imorgon bitti slipper de övriga hålla på att drunkna på vattengympan då jag äntrar vattnet. Jag ska vara hemma med en diarré-ig Levina på förmiddagen och hoppas på att Gud är god så att jag slipper denna åkomma. Det är liksom inte lika lättsamt då man inte bär blöja som hon gör................................

Kommentarer
Postat av: Emma

Haha, han är en rolig prick den där Staffan :)

2009-03-21 @ 15:06:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0