Spår av synd..

Vi var och gjorde ett ultraljud i torsdags för att bedöma storleken på lillkillen. Faktiskt så  visade det sig vara just en liten (i mina ögon) kille. Plötsligt så känns förlossningen inte lika med dödsbädden:-)

Jag får ständigt vara framme och svabba av Levinas nuna för att hon inte ska se ut som en trollunge. Tyvärr är jag inte lika noga med att se efter hur jag själv ser ut i ansiktet. För andra dagen i rad så kom jag hem med chokladfläckar runt läpparna! Här glider man runt och försöker se proper ut, när man i själva verket ser ut som en chokladknarkare......

Idag har jag typ haft sammandragningar med några minuters mellanrum hela dagen. Är bäzern på väg eller? Så här var det inte förra gången, men det är det mycket annat som inte är heller....Ahh, har inte packat BB-väskan eller förberett mig mentalt än!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0