Den som söker den finner?...

Jag trodde att bönder var ett utdöende släkte här i Sverige. Men detta tycks inte stämma, det verkar finnas en hel drös med kärlekskranka bönder i detta avlånga land.....
Jag hör till den skaran som inte följer denna såpa, "ska aldrig, har aldrig", men jag har förstått att vissa är fast (bland annat nägra närstående) i intrigerna:-)

Jag har problem med dylika program där kaka söker maka och sedan måste hångla sig fram bland alla kandidater för att slutligen välja någon som de kanske eventuellt blir tillsammans med i en kvart......

Nu sitter jag med "Spålöst försvunnen" på, ännu ett program som jag har svårt för. Men jag var bara tvungen att se klart....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0