Storken har kommit!

Sitter i soffan med en liten kille i knäet som har drabbats av mjölkkoma...Shit, det var idag jag skulle föda, men det knackade på där nere redan i söndags av någon som ville ge sig ut i vida världen pronto, och snabbt gick det. Jag var rädd för att inte hinna få ryggmärgsbedövningen, det hann jag, men den hann inte börja att verka......

Killen är rätt så lugn men Levina vill gärna pussa, klappa, gosa, gunga och vara nära honom ( med inte alltför varsamma händer), vilket gör att vi får vara på vår vakt!

Men vad härligt det är med en liten minimänniska till i familjen! Jag har dock mina tvivel på om han verligen är min eftersom han är blond och blåögd (är starkt tveksam till att de kommer att slå om till brunt på sikt...) :-)

Gissa vem som åkte och köpte upp sig på lufttorkad skinka och rökt lax första dagen utanför BB´s dörrar. Som jag har längtat......

Igår gjorde jag något så idiotiskt att jag måste skylla på amningsstillestånd i hjärntrakten. Jag klämde på mig mina vigselringar, och sedan så satt de fast. Fingret svällde upp och det var lika omöjligt att få av sig dem som att stoppa in en elefant i min Clio. Det bar iväg till akuten där de fick sågas bort med en mini klinga. Vill inte tänka på vad det kan kosta att få dem intakta igen.............................


Kommentarer
Postat av: Ulrika

Stort grattis! /Ullis

2009-05-16 @ 13:29:44
URL: http://olssonhiller.blogg.se/
Postat av: Carro & Sverre

Grattis från Carro & Sverre!

2009-05-16 @ 20:06:37
Postat av: Jenny

Grattis, grattis, gratis!!! Måste varit lite skönt ändå att det gick så snabbt och bra. Ska bli kul att se honom =) Fredrik åker upp nu nästa helg när det är långledigt, men jag måste tyvärr jobba så jag får inte följa med =( Jag får snällt vänta till sommaren! Kram , kram från oss båda.

2009-05-17 @ 10:01:36
Postat av: Linda Lindahl

Jag tackar för alla grattulationer!



Trist att du inte kunde hänga med Jenny, men jag ser fram emot att se din sköna fägrin i sommar:-)

Kram på er!

2009-05-18 @ 22:00:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0