Jag kostar 69,50:-

Ikväll gjorde jag en såndär typisk "Lindagrej". Jag köpte en ny mössa igår som jag sedan drog på mig då jag brände iväg till gymmet. Det var bara det att prislapp och upphängningsanordning satt kvar......

Fredagskvällens konsert var kanon. Tyvärr så hade jag lite problems med att kunna njuta av den då min mage krampade efter den mastiga burgaren från O´learys. Jag stod och hoppades att det kunde ta slut någongång, för jag ville ju inte åka hem tidigare (och inte få full valuta för pengarna). No more burgers i en very hungrig mage.....

Paradise Hotel står på, att pippa i TV är ingen ögonbrynshöjare längre, så vad ska de nu hitta på för att få vara eteblerade D-kändisar i en kvart?


Försökte piffa till mig lite inför fredagens konsert, inte så ofta man får chansen så tillfället förevigades...


Så här glad är han oftast, men inte när han måste åka bil. Men precis här var han det:-)


Kommentarer
Postat av: Carola

Linda du är bara för bra:)kan nästa se dej framför mej med mössan och prislappen kvar :)det är liksom du på ett vis:)Hoppas ni är friska och har det bra Sköt om dej KRAM

2009-12-01 @ 23:01:55
Postat av: Linda

Ja, jag är helt kass ibland. Gången innan hade jag träningsbyxorna ut och in med lapp och sömmar väl synliga:-)



Vi är delvis sjuka, men rätt okej ändå. Hoppas ni har det bra med! Kram

2009-12-08 @ 20:48:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0