Lägesrapport

Hmm, nu har tiden sprungit iväg igen. Summa summarium har jag sedan sist:

- Blivit utskälld över telefonen av Willys butikschef sedan jag i ren panik lämnat en kartong på deras parkering som inte fick plats när jag ruinerade mig i butiken samtidigt som jag körde min lilla "Mr Bean bil" (fakturasedeln var ju oturligt nog kvar på kartongen och listig som han var så spårade han upp oss)...Ja, skämdes det gjorde jag.....

- Inte vattnat blommorna den här veckan heller ser jag...

- Betalat in den första delen av resesumman till Egypten och plötsligt insett hur in i h*****e mycket pengar 25 000:- är och vad mycket man hade kunnat göra för dem. Men nej, nej, jag är verkligen värd att inte få göra ett skit på en hel vecka (förutom att sköta barnen då och äta en massa gott).

- Insett hur mycket jag älskar min underbara familj!

- Inte fått sova särskilt mycket och sannerligen inte i sträck...

- Bakat limpor med väldigt högt styckepris har jag intsett..... Men smakar det så kostar det:-)

- Klippt mig minimalt då jag inte vill vara med om att ha håret hängade i ansiktet igen såsom förra gångens axellängd (som jag var nöjd med tills jag insåg att det inte riktigt ville sitta uppe i en hästsvans), eftersom jag inte ens tar mig tid att kamma mig än mindre "piffa" det till en frisyr.....

Jag har säkert glömt att nämna en hel del spännande händelser sedan sist men det är sånt man får leva med;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0