Panikshopping

Tog en sväng till stan idag med min mer penningstinna lillasyster som fick bjuda på lunch. Men vad skådade mitt norra öga då? Jo, VILA hade utförsäljning med 50-70% i hela butiken. Skulle jag sätta sprätt på mina sista slantar och låta familjen äta av det som finns i kökets gömmor fram tills nästa löning (läs barnbidrag)? Men vad händer? Efter att ha flackat runt som en yr höna i butiken medan minutrarna till Levinas dagishämtning tickade på allt snabbare och sedan av och på av och på med en massa paltor kom jag fram till....ett par svarta jeansleggings, som jag fick slänga över till syrran att betala medan jag greppade Milian för att rusa mot en återigen försenad hämtning. Som tur är sover alltid Levina då och jag lämnar henne alltid senare på morgonen så än kan jag leva med mitt dåliga samvete....

Imorgon blir en jobbig dag. Vi ska in och göra en magnetröntgen på Levina vilket innebär att hon ska vara fastande i 7 timmar innan eftersom hon ska sövas. Lilla gumman!

Jag kom mig iväg och träna idag, kors i taket! 100 rep. av varje övning, vilka muskler jag förväntar mig att bli innehavare av framöver:-)

Kommentarer
Postat av: Åse

Men usch - magnetröntgen låter inte kul! Hur kommer det sig att hon måste göra det? Tänker på er & hoppas att allt går bra!

KRAM

2009-11-11 @ 08:17:22
Postat av: Linda

Hej Åse! Levina har haft någon form av kramper eller spänningar i kroppen ända sedan hon var liten då hon blivit uppspelt. Men på dagis har hon haft intensivare episoder så därför ska det göras en utredning. De har inte hittat något ännu och jag hoppas det går bra, för i övrigt så här hon pigg som hon brukar:-)

Tack för omtanken!KRAM

2009-11-11 @ 10:07:33
Postat av: Åse

Ok! skönt att hon är pigg! Hoppas att spänningarna bara är "duracell-spänningar". Typ för mycket energi i för liten kropp??? ;-)



KRAM

2009-11-11 @ 18:32:51
Postat av: Emma

Ja tänk vilken tur det är att du har en sån generös lillasyster som mig:) Jag antar att du bjuder igen när jag kanske hamnar i liknande situation som dig:) hihi.

2009-11-25 @ 22:41:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0