Tiden springer men inte jag

Milian blir ett halvår idag..ETT HALVÅR!!! Gaah, vad hände med tiden?....

Vilket toppenväder det har varit nu på sistone, det har verkligen inspirerat till långa promenader. Eller inte...Istället hade jag tänkt kämpa på inne på gymmet nu när jag nästan är i mål. Men högre makter är emot det; i torsdags vaknade jag med nackspärr efter nattens svingande av Milian fram och tillbaka mellan matstationerna. Nu när nacken börjar kännas okej så tänkte jag dra iväg på mitt favoritpass igår, men vad händer, jo punka efter halva vägen och en stunds väntande på min däckbytariddare som kommer med en skrikande bebis i bilen (och en snäll Levina som tagit med en mössa till mig) efter 20 minuter i kylan. Det blev hem och ta ett varmt bad istället...

Så idag vaknar jag istället med täppt näsa, ska "Otrivina" den och besöka gymmet ikväll istället. Jag har nämligen en känsla av att näsan bara är början på mer elände...

Jag kan inte få bort den kursiva stilen, hmmm..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis till stora killen!

2009-11-10 @ 17:54:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0