No rest no peace...

Idag har jag kännt mig lätt apatisk faktiskt. Trött i hjärna och chassi så att säga... Lite vila för kropp och själ vore fantastiskt underbart! Jag har barn som inte tycks behöva sova, åtminstone inte samtidigt.....

Så mycket man vill hinna göra under den tid som man bara har ett barn hemma, och varje morgon tänker jag att "idag ska jag minsann passa på att vila", så kommer man iväg sent som vanligt till dagis, stannar till och handlar på hemvägen, hem och läser öa för att uppdatera sig om allt spännande som hänt i storstan, äter lunch, en snabbpromenad och sedan iväg och hämta på dagis 5 minuter senare än tänkt...hmmm, fick liksom inte plats med vilan.....Får väl spara det till den sista vilan, men det är förhoppningsvis länge kvar tills dess....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0