Ett vakande öga

Hmm, man blir lite knäpp av att lägga ut saker på Tradera. Jag måste hela tiden gå in och kolla om det är någon som bjudit något. Och det går ju så jäkla sakta...och jag vet ju att alla väntar med att bjuda tills auktionen börjar att gå ut (det hoppas jag verkligen, annars kommer någon att göra stora fynd).

Det är väldans många kalas just nu, och väldans lite pengar på kontot. Kanske ska börja att rita några teckningar. Bild var ju ett väldans roligt ämne när det begav sig.....Nä, men det var ju tur att jag sålde en bilbarnstol som vi hade över idag.

Staffan ska på 20-års jubileum från högstadiet på lördag. 20 ÅR! Har jag en gammal man, är jag gammal, snurrar jorden väldigt snabbt nuförtiden? Ja, det är nog så det är, helt enkelt......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0