I´m an addict....

Som sagt; Tradera är lätt beroendeframkallande. Måste hela tiden kolla budställningen och man kunde ju inte gå och kägga sig innan auktionerna var avslutade. Bra gick det också, i stort sett. Vad sägs om 354:- för en jacka som jag själv betalade 295:-för. Däremot har jag gjort lite förlustaffärer gällande frakten pga paketering. Men det sägs att man lär sig av sina misstag.......
Jag säljer nu allt möjligt, men ser ni Staffan till salu kanske ni ska larma någon;-)

Ikväll har jag varit på NIA (ett dans/kampsport/yogapass) pga att mitt riktiga pass blev inställt. NIA var inget för fru Lindahl om jag säger så.....För lite fläskförbränning och för mycket krusiduller helt enkelt....

Mammaträff har jag hunnit med idag också. Milian angrep alla andra polare genom att främst försöka hångla med diverse av deras kroppsdelar och då främst deras bakhuvuden där han efterlämnade blötlagda tofsar doftandes av slottsgryta....................

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0