Jorden snurrar på

Ännu ett 30-års kalas har avverkats. Det är fortfarande en hel del kvar.....Trots att jag inte gjort annat än att stoppa saker (läs mat och annat gott) i ansiktet sitter jag nu här och är sugen på att stoppa något ytterligare gott och onyttigt i ansiktet. Bara för att det är lördag liksom.....

Milian blev 11 måndader idag! Ahh, snart är han tonåring med pipig röst och fjunmustasch som vill hångla med råsminkande fjortisbrudar.....Och då är jag en tant som springer och vill bjuda på fika stup i kvarten för att få insyn i aktiviteterna som pågår;-) Fast då finns det kanske diskreta små övervakningsmakkapärer till överkomligt pris....

Igår var jag och införskaffade mig ett par shyssta löpartights och tröja. Nu väntar jag bara på att lusten att använda dem ska infinna sig. Sådant blir väl inte omodernt?;-)

Näpp, borsta gaddar och hopp i pyjamasen nu....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0