Back in (kontors)stol

Jahapp, då är man tillbaka i verkligheten då! Tre dagar är gjorda och än så länge känns det bara fint. Kanske är det en smekmånadsfas men jag känner mig lite laddad. Laddad känner jag mig däremot inte då jag ska hoppa upp på cykeln på morgonen för att bege mig mot jobbet i motvind. Än mindre laddad känner jag mig då jag ska hoppa upp på den efter dagens slut och återigen trampa hem i motvinden. För konstigt nog verkar vinden vända någon gång mitt på dagen för att ständigt blåsa mig hånfullt i ansiktet........

Är det sommar eller är det höst? Man känner sig smått sugen på höstmodet (dock är inte börsen lika sugen), men inte så sugen på att ge upp värmen. Fast när jag cyklar på morgonen måste jag ha vantar, det är ju inte så somrigt.....Nu är det ju så fantastiskt bra att jag har en härlig resa till Bologna att se fram emot. Det bästa av allt är att den är alldeles alldeles GRATIS! Tack Peab! Än fast Staffan arbetar på hemmaplan så får vi hänga med på kick-off i norra Italien. Det tackar man inte nej till!

Ikväll blir det surströmming med LC, sedan Kräftor (och kanske lite surströmming) på lördag, sedan kräftor nästa lördag också. Fisk är bra för hälsan sägs det !=)

För övrigt så sovde Milian ända till halv 6 i morse utan bärning eller välling, sedan somnade han om en stund tills dess att jag motvilligt startade min dag.  Jag börjar se ljuset!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0