Det är gött att leva just nu!

Har idag legat på Mellansels badet och trivts. Läst träningstidningar samtidigt som man goffat allehanda onyttigheter och tänkt: "Ja, när jag börjar jobba, då jäklar". Jag har med andra ord skjutit fram problemet 1,5 vecka framåt och hoppas på att motivationen per automatik ska infinna sig då..........

I helgen var jag på Fredriks och Jennys helt fantastiskt fina och underbart röjiga bröllop. Det är så ett bröllop ska vara alla ni som har det kvar framför er =)!
Jag orkade dock inte göra som några övriga gäster och partaja på till 06:30 morgonen efter,  vilket jag var rätt nöjd över då stugan skulle vara urstädad kl. 12:00 och några fortfarande blåste rött i alkometern kl. fem på eftermiddagen......

Nu börjar man som smått att inse att sommaren håller på att ta slut. Lite ångest sådär, men ännu så känns det rätt bra att börja att jobba och lämna över staffetpinnen till Staffan. Får se hur lång tid det tar innan han vill slänga tillbaka den igen bara =)

Imorgon blir det surströmming igen med ett glatt gäng. Tyvärr verkar inte vädergudarna vara samma glada gäng eftersom de tänkte pinka lite på oss och slänga ut lite blixtar och dunder......

Kommentarer
Postat av: Rebecca

God damn vilket röj det var i lördags, och JA, jag är oxå rätt nöjd med att jag gick o la mig i någorlunda vettig tid. :)



Btw så glömde du att hämta dina skor, så nu är dom tillbaka på Brebban igen. Kan ju ta dem sedan när du börjat jobba.



Ta det lugnt med den sura fisken! :)

Kram!

2010-08-04 @ 08:27:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0