Det nalkas förändring (av valkar)

Det har kanske varit lite för gött att leva =) Just nu håller jag på med teoridelen till " Mitt nya och hälsosamma liv" som ska starta den 16/8, dvs när jag börjar att jobba. Dock har jag en liten farhåga över hur middagarna ska bli lagomt hälsosamma då antingen Staffan ska ro ihop dem med två barn hack i häl eller att jag ska försöka sno ihop något då jag kommer hem (sent). Risken är stor att det blir en del halvfabrikat. Jag får väl stå och göra storkok på söndagarna helt enkelt.......

Har precis varit och sett "Inception". Där gällde det att ha tungan rätt i mun och blicken fastnaglad på duken för att hänga med i svängarna. Tyvärr var jag rätt kissnödig halva filmen men den kan ändå kategoriseras under facket       "Grymt bra underhållning"! Leo gör mig aldrig besviken......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0