Huvudbry

Jahapp, här vandrar veckorna iväg fortare än kvickt! Det är så alldeles fantastiskt att få känna att jag verkligen längtar hem till familjen! När man var hemma så längtade man till att få komma ut och göra saker och uppskattade inte tiden med barnen på samma sätt. Nu känns det tungt att behöva åka iväg kvällstid, som jag har behövt göra tre gånger den här veckan....

Veckans dilemma har varit vinteroveraller. Efter glatt ha köpt en jämarns snygg en på Kappahl så hittade jag och kollegan lite recensioner och insåg att den var rätt dåligt förstärkt på de stora nötningsområdena. Vad skulle man hitta på då? Skulle jag köpa en rätt dyr overall som skulle vara så bra att den i stort sett inte blev blöt i tvättmaskinen eller skulle jag köpa en till ett otroligt bra pris (tack vare alla kuponger) på Lindex, som också skulle vara jämarns bra mot vatten. Läser recensioner på Familjeliv. Vissa är supernöjda, andra superonöjda. Vem ska man tro på tro på tro på när, tro på när det är så här? Beställde dock en från Lindex (och har fortfarande inte lämnat tillbaka Kappahlsoverallen som var snyggare). De som var onöjda var ju ändå det med förra årets modell....Nästa vecka kommer Vi Föräldrars stora overalltest, är det rättesnöret månne?
Hur som helst, detta torde inte vara en fråga som får våra män att våndas om dagarna (och nätterna) direkt.....

Det kändes tämligen overkligt när månadslönen hamnade på kontot idag. Så mycket pengar har inte landat där (förutom skatteåterbäringen då) på ja, typ aldrig...........

Tro om man ska åka in och hälsa på kungen imoron?=)


Kommentarer
Postat av: maria h

Har också varit och kikat på vinterkläder... Fan illa att en liten snorungejacka ska vara mycket dyrare än om jag skulle hitta en åt mig själv!! Helt sjuk marknad för barnkläder/barnartiklar. Hur länge kan de ha dem liksom?

2010-08-30 @ 19:35:05
URL: http://legendier.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0