Lite lack...

Jahaja, antingen är det minus 25 eller så snöar det flera decimeter om dagen. Var ute och försökte styra dubbelvagnen en sväng idag, och det var ju lite jobbigt om man säger så... Milian såg ut som en liten snögubbe inne i vagnen trots regnskyddet, men sussade på ändå (tills vagnen stannade). Det mycket märkliga är att han sover som en liten prins på stan bland allt ljud och ljus medan han vaknar stup i kvarten hemma på farstun och jag får gå ut halvklädd och jucka med vagnen som en dåre samtidigt som jag försöker att hålla Levina någorlunda tystlåten inomhus, vilket inte är så lätt......jag brukar ge upp........

För övrigt så gör jag ofta samma misstag: Jag börjar att måla naglarna och när jag nästan har målat alla fingrar (igår i knallrött) vaknar Milian skrikandes och det blir nagellack och lite svordomar här och där....Sedan blev det remover och snabbt påslafsat genomskinligt istället. Jag ska nog ge upp det här med färgat, det blir oftast mer nagellack utanför nageln än på och sedan så vill det aldrig stelna och sedan så har jag nagellack på byxorna, i håret och alla möjliga ställen och sedan så ska jag iväg på nån tillställning och ser helt enkelt skabbig ut....

Nåväl, melodifestivalen idag var ett bottennapp. Men nu väntar Solsidan och den är helt fantastisk! Finns det något bättre svenskt just nu?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0