Planering

Wihoo, ännu ett iq-befriat dagtvtävlingsprogram har landat i vår TV ruta med Hans Wiklund och Hanna Graaf som programledare. Undrar om de känner sig nöjda med sina nya jobb? Nonsenssnack och utfyllnadsskratt är huvudarbetsuppgifterna.....

Ja, nu var det ett tag sedan igen. Har haft fullt upp med planering hit och dit och att leta recept som en galning (en trevlig syssla visserligen) för att få till några bakverk att bjuda på inför den stundande helgen. Att det har något att göra med att jag fyller 30 lyckas jag förtränga.....Jag ser bara fram emot att ha en kanonkväll med mina bästaste brudar;-)

Är fortfarande lite spak dock efter helgen! Toppenkväll med melodifestivalen och efterfest på det gick hårt åt på min ovana kropp under söndagen:)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0