skotta, skotta, skotta!

Håller precis på att njuta av de sista veckorna som 20+-are. Det låter ju så mycket bättre! Tyvärr så kan man inte påstå att jag ser en dag yngre ut heller. Det sätter sina spår att ha små barn. Bekymmersrynkor, argrynkor, skrattrynkor, blå påsar under ögonen, taskig hållning av allt bärande/ammande, grå hår (nåja, det kanske inte är därför), ja, listan kan göras ganska lång helt enkelt....och då har vi inte börjat snacka om vad som gömmer sig under kläderna......

Inga pengar finns till mirakelkurer heller utan det är som vanligt att tjacka skönhetspryttlar på Rusta som gäller:-)

Trots detta så ska jag slå till på en riktig tjejfest på bebådelsedagen (heter det det?). Kanske en liten herre hänger med på ett hörn dock, men inte hela kvällen. Ser verkligen fram emot det och hoppas att allt ont ska hålla sig borta, såsom de finnar som dykt upp röda och trinda i mitt ansikte på sistone........

Det är verkligen helt enormt vad mycket snö det ramlar ned ifrån himlen. Men nu räcker det!! I morse (när vi väl lyckats baxa upp dörren) så behövdes det ju fiskarstövlar för att ta sig till bilen. Sedan lyckades jag manövrera bilen in i en snödriva så att jag fick skotta loss den under en harang av svordomar.....


Skrattrynkor var det här!

Kommentarer
Postat av: Jojo

Vart kommer mössan ifrån? (var är det för märke på den)

2010-02-23 @ 23:17:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0