Äntligen!

Är det sommar nu? Ja, för nu har ju sommar med Ernst börjat!

Äntligen får man slänga av sig sina tights och hala fram spirorna. I mitt fall (med min abnorma hårväxt) innebär det att jag får raka benen typ hela tiden...och eftersom jag inte har tid att tjafsa med rakcremé och annat gör så kliar benen något så förbajat.....

Äntligen kan man hänga ut kläderna som körs i tvättmaskinen non stop och hoppas på att det inte faller ned något från himlen i form av vatten eller fågelbajs!

Äntligen får man försöka verka listig och utmana Mrs Marple eller Inspector Barnaby i vem kan mördaren vara av alla som visat sitt nylle i programmet?

Härliga tider!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0