Semester!

Verkar som om jag har annat att göra än att sitta vid datorn och skriva inlägg? Fast visst sitter jag vid datorn även i detta fina väder ska jag erkänna....Det är bara det att när jag läst allt som jag vill läsa (min vanliga runda bland receptbloggar och diverse bekantskapers bloggar och ja...facebook såklart) så är jag liksom lite halvless, så då blir det helt enkelt inte så mycket skrivet ............

Har spenderat en hel del tid i solen. Inte så mycket lugn och ro som man skulle önska sig, men den tiden kommer väl den också (om en sisådär tio år)......Hursomhelst så känner jag mig rätt mogen när jag numera använder solcremé även här hemma i Sverige (istället för kokosolja som jag gjorde under de obekymrade ungdomsåren). Men jag befarar att rynkorna redan har kommit för att stanna och föröka sig =0

Men nu är det semester! Så härligt att vara två hemma och låta varje vardag vara helg (och varje helg vara vardag visserligen). Tror att det här kommer att vara en kanonsommar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0