Inget sexande här inte....

De senaste dagarna (kan nästan säga veckorna) har jag jagats av kalasplanering i mina tankar och drömmar. Pippikalas skulle det vara, pippitårta skulle bakas, lämpliga pippilekar skulle hittas på. Att ett så litet projekt kan bli så stort. Åtminstone i mitt huvud. Att till och med drömma om marsipanpippi om natten.......Men nu så, nu är det över, och alla verkar nöjda och glada och vissa utpumpade....

Förra helgen var jag och mannen i Umeå och röjde på Nordic rock. Man är rätt ovan festivallivet nuförtiden. Men skoj var det! Och det nästan bästa av allt är: Jag var tillräckligt pigg och alert för att njuta av den goda hotellfrukosten som serverades fram till 13:00! Minus med denna resa var att vi råkade bränna förbi en hastighetskamera i lite väl hög fart (eftesom vi som vanligt kom i väg lite väl sent) och nu väntar vi på att en bild där undertecknad sitter och glufsar Marabouchoklad och en saftig böter......

Ikväll var det tänkt att jag och 2 bruders äntligen skulle få gå och se SATC. Laddade till tänderna för lite skönt umgänge med sextanterna satt vi i filmfotöljerna och väntade ut reklamen. Men vad händer! Filkmkameran pajar och vi får moloket bege oss hemåt igen med ovissheten om när vi ska ha tid och möjlighet att sätta oss där igen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0