Lite ditt och datt....

Jag har varit lite sjuk de sista dagarna. Det är inte så lätt att vara sjuk nuförtiden. Man kan liksom inte bara bädda ned sig, se såpor, läsa tidningar, äta glass och halvslumra när det finns två kids i närheten.....Åhh, vad det vore trevligt att få vara sjuk på det viset igen.....

I onsdags fick jag äntligen se SATC. Den är en upplevelse av en massa vackra ting (och ibland något mindre smickrande visserligen) samt en hel del snusk. Lite buskis faktiskt så det är tur att man har låg humornivå. Inte för att jag gillar buskis såsom i "Stefan och Krister", nä det avskyr jag verkligen! Men en perverterad Samantha är bra mycket roligare=) Mr Big är inte så het längre heller trots att man börjar växa ikapp honom nu, eller kanske just därför...

Idag har jag varit ute och rastat barnen på stan och i lekparken. Det blir verkligen att rasta ibland eftersom Levina har fått för sig att hon vill kissa (och gärna bajsa) ute i det fria hela tiden. Ibland när det ska kissas så kommer det lite mer på köpet och det är ju inte så trevligt att lämna i buskarna i parken direkt...

Imorgon vårfest med RT och LC, hoppas väderrapporterna har lika fel som idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0