Minigestapo

Ajajaj, det bultar och det bankar!! Fasiken också, nu har jag fått bihåleproblems igen....

Dagen har spenderats på Knasiga kojan där jag delade utrymme med hälften av Ö-viks småbarnsfamiljer. Kombinationen sommarlov och stängning av alla kommunala dagis skapar ett visst inferno på detta ställe en regnig dag som denna. Men med tanke på morgonens oändliga konflikter med en oresonibel 3- åring var detta som himmelriket ändå =)

Jag skulle också bara vilja lägga mig ned och skrika ibland. Men då blir man ju så smutsig om kläderna....

Det är så roligt med Levina nu när hon försöker att vara en liten minipolis och gallskriker så fort Milian är på väg att göra några hyss. Hyss som hon själv precis pysslat med själv. Men det är bra att ha en extra alarm när man själv har ögonen på annat håll (finns många håll att ha ögonen mot så man blir lite vindögd).

Nä, dags att borsta bort dagens avlagringar och hoppa i säng!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0