Rest(er) is my case..........

Rester blir min kropps död. Nja, kanske inte...men de förbättrar inte oddsen för att komma ifrån michelindräkten......... Då menar jag inte rester från gårdagens middag, utan rester från mina barn. En Magnumglass med 3 tuggor uppätna, den fantastiskt goda middagen som ligger kvar på deras tallrik, den halvätna varmkorven osv, osv...........Av snålhet (ja, man vill ju inte slänga bort glass) och av dåligt samvete (för barnen i Afrika kanske?) så slinker dessa saker liksom ned...........

Nu var det läänge sedan det blev ett inlägg!! Har liksom fullt upp med 2 kids och noll sömn och hundra tvättmaskiner i veckan, dammsugaren som får köras ett par varv (runt köksbordet åtminstone) per dag och all matporr jag måste läsa =)
Hur som helst så var vi och fotade barnen förra onsdagen hos Andreas Stridsberg. Levina ville inte vara med om detta och pep iväg fortare än min månadslön (nästan) så fort kameran åkte fram. Så det var till att fixa och trixa så att hon åtminstone fastnade på någon bild. Milian var som mer förnöjsam och hajade nog inte riktigt vad som pågick Tur det!!





Kommentarer
Postat av: Rebecca

Åh va fina bilder!! Han e grym, Andreas!

2010-06-30 @ 08:29:06
Postat av: Malin Söderlind

Söta barn och grymt snygga bilder.

2010-06-30 @ 20:01:04
Postat av: Caroline L

Men så sööta de är:) Ha en skön sommar!

2010-07-01 @ 07:29:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0