Telefånen

Jag har blivit med iPhone och därmed blivit en telefåne......Denna lilla manick som jag förmodligen inte kommer att ha lärt mig hälften av funktionerna på innan den går hädan är ju rätt kul! Men jag är djupt oroad över hur jag ska hålla den borta från mitt eget klanteri och mina barns förgöreri =0............

Jag har aldrig krävt så mycket av mina telefoner mer än att de faktiskt ska fungera. Jag är tämligen obegåvad i den tekniska världen och har varit nöjd med följande egenskaper: Kunna ringa, kunna svara, kunna skicka meddelanden, ta emot dito, kunna knäppa någon bild samt kunna lyssna på radio. Då min gamla telefon igår upphörde med flertalet av dessa funktioner kastade jag in handduken och marcherade mot stan (jag var utan bil eftersom den var på verkstan för femtioelfte gången) där denna tingest inhandlades......

Imorgon hoppas jag på finväder (tvärtemot vad alla väderrapporter utlovar), så att vi äntligen kan komma iväg till Rövarbyn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0