Helspännande kväll

Har precis  varit på väg- och vattenföreningsmöte för att sedan snabbt bege mig till akuten och limma ihop Milians panna som råkat ut för en liten olycka i form av en barstol under min frånvaro från hemmet (barnvakt fanns på plats). En toppenkväll med andra ord;-) Nu kommer Milian se ut som en liten gangster på fotograferingen på onsdag.....

Innan ihoplimningen =)

Idag har jag varit med Dame Edna( aka Levina)  på stan och fått henne klippt av en frisör för första gången. Hon tyckte att det gick mycket bra och berättade glatt för frisören om hur ont det gjorde när mamma och pappa klippte henne och att hon (frisören) inte skulle klippa henne i örat eller i sina egna fingrar...Frisören lyckades rätt hyfsat med att dölja den katastrofklippning som hon kom in genom dörren med. Som sagt; det är fotografering på onsdag.....


Det gäller att roa de små liven när man befunnit sig hemmavid med halvtaskigt väder utanför. Men ibland undrar man om det är värt det.....Färg överallt där pappret ifråga bara utgör en bråkdel av det betäckta...........

Som ni ser är det en tuttgalen tjej. Och utan tutte, än mer galen.....
Men vi ska ta tag i det! Snart.............

Kommentarer
Postat av: Maria H

Kan du inte visa lite bilder på coh i erat hus?! Jag har ju bara sett pinnarna ni satte ner som hörn innan ni ens gjutit grunden... :D

2010-06-22 @ 23:08:48
URL: http://legendier.blogspot.com
Postat av: Linda

Men då måste jag ju städa Maria =)

Haha, nä men det kanske kommer!

2010-07-01 @ 22:58:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0