Allt är inte guld som glimmar...

Efter att återigen bevittnat fruarna i Hollywoods liv och leverna är det bara att konstantera: Att det finns olika syn på vad som är plastikoperation och inte, att stil och pengar inte alltid går hand i hand och ja, det kan bli för mycket av det goda ( eller av det leopardiga i detta fall). Mitt egna liv känns ungefär lika långt bort från livet i Hollywood som det faktiskt är, men jag har det rätt okej ändå. jag åker ju till varmare breddgrader om 3 dagar. Även om vi fått skrapa ihop våra sista korvören till detta och inte bara tömde plånboken på växelmynt........

Fast ibland undrar man vad man egentligen pysslade med innan man  avlade av sig. En sak är då säkert; jag dammsög inte två gånger om dagen eller gick och lade mig kl. 19:00 en lördag kväll ( så var fallet i lördags efter att ha varit på härlig tjejmiddag och sedan upp i ottan med morgonpigg nattbökare). Men inte hade man lika mycket kärlek i sitt liv heller!

Ikväll har jag varit på Blingo klädparty. Det är sådana partyn man häckar på nuförtiden. Mycket dyrare än en kväll på krogen eftersom ingen bjussar på ett par gratis byxor bara för att man har vackra ögon;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0