Love is in the air!

I helgen var jag och Staffan på min barndomsvän Verros bröllopsfest med sin fruga Jill. Så underbart vackra de var och så roligt vi hade trots att man kunde räkna våra bekantskaper där på ena handen! Bröllop är jäkligt roliga tillställningar med positivismen hängade i luften och jag ser fram emot nästa tu att gifta sig, de som faktiskt slog sina påsar ihop på vårt bröllop. Sedan är det faktiskt dags för övriga vänner att bege sig till altaret också Om inte annat för oss gästers skull ;-)




Igår var jag med om en nära döden upplevelse. Jag och Malin var på Crosstraining medel (eftersom Bas var inställd). Vi hade ju bara testat bas på ett prova-på pass och tyckte att det kändes ganska enkelt.. Men det här var så fruktansvärt jobbigt att det var nära att vi gav upp och joggade mot bilen istället....7 km löpning för en väldigt olöpande person som hade en förkylnig och ett packe cigg i bagaget sedan veckan innan är inte att leka med! Men vi överlevde och idag gör det ONT! Imorgon är det förmodligen ännu värre..... Nästa vecka har jag Nordic rock (som vi ska på i helgen i bagaget), kommer inte att underlätta om jag säger så........

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0