Pang på...

Jag har sprungit. Lite. Efter Levinas cykel.... Detta resulterade i ont i benhinnorna i 5 dagar. Jag bävar inför nästa gång....

Har äntligen återhämtat mig efter Valborg. Ojoj, det tar på krafterna att dricka alkohol nuförtiden! Kanske bra på sitt vis....

Till helgen blir det party igen! Ska bli så kul att få umgås med lite brudar och förhoppningsvis inte prata barn och dess tillbehör!

Milian blir ett år om en vecka. Men han känns fortfarande som min lilla bebis! Nu är han dock en mycket rörlig kille som är överallt och ingenstans och gärna intimierar sig med jämnåriga genom att gapa stort och försöka trycka in deras huvud i sitt gap! Detta uppskattas väldigt sällan av någon annan än honom själv.......

För att jag ska kunna ordna med någon matlagning så gäller det att sysselsätta honom. Så idag såg det ut så här...

Gäller att se sig för var man sätter fötterna....

Hmm, i ett svagt ögonblick i fredags utlovade jag att jag skulle ha en datorfri vecka! Vad göra då? Kanske umgås ännu mer med mina kära barn och man=)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0