Jag, Åse och Pirelli...

Den här veckan har vi kört stenhårt en kollega och jag. Charlotte Pirelli har hängt med oss till gymet och visat oss vägen. Vägen till kort och effektiv träning. Vi väntar oss snabba resultat! Detta har även hindrat mig ifrån att springa på stan på lunchen och göra av med mina sista korvören.....Men idag så fylls förrådet på av barnbidrag, och nästa vecka bär det iväg till Stockholm. Där blir det nog shoppingträning.....

Ikväll väntar TV-soffan. Frågan är bara om jag måste återupprepa förra fredagens ritual med att vika högvis med tvätt framför Idol. Vet ju att det ligger ett berg och lurar nere i tvättstugan. Det känns ju inte riktigt lika lockande.....

Förra helgen var jag med LC till Ulvön och myste. Supergod mat! Sedan hade vi tjejdisco till Spotify (det fanns inte alltför många andra gäster på hotellet och det var bara par). Önskade att jag hade haft råd att åka dit på julbord också!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0