tant grå

Det är bara att inse. Det tillfälliga slitna utseendet är kroniskt. Rynkorna är kroniska, rödögdheten är kronisk och de grå håren har kommit för att stanna och föröka sig....Man har liksom hela tiden gått och väntat på att man ska återgå till sitt ungdomliga jag igen. Men jag ger upp! Jag har väl blivit tant då...jag tycker ju om att gå ut i skogen och plocka svamp, laga mat, läsa recept, orkar inte se på program som startar efter 21:00 (och knappt det förresten) och jag anser att "kungarna av Tylösand" är vidrigt medan det har hänt att Ingvar Oldsberg "här är ditt liv" står på en fredagkväll....

Nu ska jag gå och äta upp min medhavda matlåda= inga flashiga luncher på stan heller.

När man väl är på stan, ja då kikar man på barnvinterkläder istället för att försöka hotta upp sig själv lite....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0