Hur är det möjligt?

Började min första dag som lyxhustru ( eller var det lågavlönad hemmamorsa) med att ta tag i lite ångestsysslor som jag tänkt göra någongång ( när jag får tid och absolut inte har något annat att göra, inte ens se " våra bästa år"). Jag började med att rensa ur alla handväskor jag haft slängda i min klädkammare. Jag hittade då i runda slängar 30 läppglans/läppsmörj, 25 pennor och 100 tamponger ungefär... Märkligt att jag går runt med nariga och omålade läppar mest hela tiden med den arsenalen...

Jag har sedan lagat en massa kläder som legat och skrotat och dessutom skrivit en lista med alla maträtter som jag kan laga och vill ätas ( nåja, de flesta av dem i varje fall) av samtliga familjemedlemmar. Åh, så bra! Nu kan jag med harmoni i hjärtat gå och lägga mig och sussa som en liten prinsessa ( moahaha) och vara redo för nedsläpp...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0