Man lär så länge man lever

Nu när jag har lagt 32 år bakom sig så kan man konstantera vissa saker:


- Det är oerhört trevligt att ha en familj som smyger upp i ottan (vissa av dem fortfarande sovande), förbereder oboy och mackor och sedan kommer skrålande med varierande textkorrekthet ”ja må hon leva” strålande som solar med var sitt konstverk att överlämna. 


- Jag kan lätt räkna ut hur mycket mitt hår växer på en månad  numera genom att avläsa den gråa utväxten. Jag måste även sluta att plocka dessa grå strån med pincett om jag inte vill bli av med halva kalufsen inom en snar framtid alternativt ha en grå stubb i en resterande hockeyfrilla….


-  Tidsbrist och den med åren (med barn) kraftigt minskade överkän
sligheten har gjort att jag klarar av att äta leverpastejmacka och torka bajsrumpa samtidigt. Det hade jag aldrig kunnat tro….


- Jag är ekonomiskt utvecklingsstörd. …


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0