Kula kulörer...?

Efter att ha hunnit ranta runt lite i stan för första gången på en månad ( känns verkligen som en evighet sedan när man är van vid närmast dagliga lunchrundor) så har jag insett att man förväntas klä sig i regnbågens alla färger, gärna upphöjt till ytterligare någon nivå i form av hysteriska neonkulörer. Vet inte om det är det att jag känner mig allmänt blekfet och grå just nu men det känns mycket långt borta att jag skulle ikläda mig dessa kulörer....

Upptäckte att det är falsk marknadsföring med shampon som säger sig bevara hårfärgen, de grå hårstråna anfaller helt oberörda av denna arsenal....

Det går mycket dåligt med plankorna känner jag. Jag väntar liksom för länge och tänker att jag ska göra dem framför TV:n på kvällen. Men just då vill Ninja inte släppa mina behag ur sikte...Måste skärpa mig! Kanske måste kalla in Olga som kan piska mig...

"Djungelns drottning"  på 5:an. Är det på riktigt. Jag skäms å deras vägnar ( de har nog inte förstånd att göra det själva..).


Kommentarer
Postat av: Anonym

ja det känns verkligen som om det kommer bli en toppensommar klädesväg... känns jättelockande med dessa korta, vida toppar och tighta brallor... verkligen...

2012-03-29 @ 19:17:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0