Nämen nuså...

Igår uppstod droppen som fick bägaren att rinna över för min telefon. Man kan säga att denna droppe bestod av saliv och eventuellt gnag på laddarkabel. Hursomhelst så gick telefonen inte att ladda längre...
I förmiddags bar det därför iväg och införskaffades en ny. Jag höll mig ända till efter middagen med att starta igång den. Det är ju lite meckigt med allt som ska göras. Blev lite smågalen på att jag var tvungen att uppgradera/ ominstallera iTunes och att jag därefter inte kunde ( lyckades med) att föra över saker från den gamla telefonen. Innan batteriet tog slut helt i den gamla skrev jag av hela kontaktboken ( förutom de som jag verkligen inte fattar varför jag har haft kvar i alla år..).
Hade varit trevligt att få över lite bilder, men nu när jag har en BLIXT så ska jag ta en massa nya, bra, hela tiden :-).

En helt ny värld av möjligheter öppnar sig (som förmodligen krymper min övriga värld..). Jag kunde titta på Top Model medan Ninja härjade runt i lekrummet och jag kan ladda hem alla appar jag vill bara jag betalar för dem...

Men nu vill jag bli frisk, har inte tränat på en vecka nu och börjar känna lite abstinens efter sunkig gymlukt :-).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0