Se upp i spåret!

Nu har jag varit och köpt mig ett par längdskidor. Har inte åkt sedan Gustav Vasas tid ( mellanstadiet) och minns det inte som något angenämt utan mer som bakhalt och jäkligt...Men nu ska jag glida fram på bra vallade skidor med starka ben och armar som hjälp ;-).. Ska nog börja med att bara åka i nedförsbackar...

Verkar vara lite farligt för barnens ordförråd att få vara uppe och titta på melodifestivalen. Förra veckans " fy fan" från Sean Banan och sedan helgens
" jäkla" från gubbmaffian har utmynnat i en hel del svordomar här hemma ( för varken jag eller Staffan svär..aldrig någonsin..). Skulle vara intressant att höra de engelska versionerna av låtarna!

Dagens sats av rawfoodbollar/ chokladbollar blev supergoda. Rostat bovete ( det är ju inte så rawfood visserligen..) gjorde dem härligt crispiga. Hur mycket nyttigt kan man äta innan det blir onyttigt ;-)?...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0