Ändrat perspektiv

Saker som man är tacksam över numera men inte uppskattade lika mycket i yngre dagar:
 
- Träningsvärk! Oh yes, jag har värk alltså har jag muskler att ha ont i...
- När kassörskor och dörrvakter ber om leg.
- Att min mamma gillar att städa....
- Att jag bor i Ö-vik och inte har så långt till nära och kära ( även sk. barnvakter..).
- Att det bara är jul en gång om året och att det är långt kvar till nästa...
- Att man bara fyller år en gång per år ( kunde fått vara ännu mer sällan faktiskt).
- Att jag har tjockt och lockigt hår. Det var inte lika kul när jag växte upp på den pre-plattångiga tiden och hade kort pottfrisyr...
- Mina yngre systrar ( eftersom jag numera får följa med dem på partaj som utsliten småbarnsmorsa istället för att jaga rätt på dem i garderober vid "pojkar på rummet " tillfällen)
 
.Numera stor lilla syster och framtida barnvakt :-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0