Återuppstånden för evigt eller bara en dödsryckning??

Hmm, man skulle tro att den förkylning jag skrev om sist ( i april...) verkligen däckade oss här hemma. Men som några kanske sett så lever jag faktiskt. Det blir så konstigt när man inte skriver på ett tag (av olika anledningar), just då kände jag väl att jag inte hade så mycket att komma med och sedan har det liksom gått så lång tid att det inte känns lönt...Just nu känner jag mig lite skrivsugen. Får väl se hur länge det varar :-)....
 
Sedan sist så har jag:
 
Tränat och tränat och tränat känns det som, men mina graviditetskilon är nu borta!! Wihoo!!!
Varit i en månad i Thailand och levt familjeliv i värmen i stället för i ett mörkt och kallt novembersverige..
Blivit lite blondare, det är snällare mot min gråa utväxt ( som kanske ryker ikväll för denna månad).
Insett att min bebis helt plötsligt går....
Mja, i övrigt är det väl inte så mycket nytt under solen...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0