Cybershopping

Har precis lagt in en stororder på antirynkprodukter av det dyrare slaget ( dvs inte inhandlade på Rusta såsom jag brukar). Det ska vara så mycket hokuspokus i dessa krämer ( Neostrata) så antingen så gör den underverk eller så blir jag skinnflådd....Nu har kriget börjat på riktigt! Hade kanske varit bättre att kunna köpa sömn på tub ( inbillar mig att det är bristen på denna vara som ligger bakom de flesta fårorna..), men jag hoppas att detta är det näst bästa då.
Det blir mer och mer nätshopping här hemma. Jag har liksom aldrig tid att bege mig in till stan ( utan barn för att slippa bli lätt sinnessjuk på kuppen). Det finns ju så fantastiskt mycket att välja bland bara, och så måste jag läsa recensioner om alltting. Tar himla lång tid....Jobbigt när inkorgen raderas på grund av min ambivalens och jag måste börja om... 
 
Borat på TV. Han är galen! Galen och lite äcklig ( på tal om min låga humor...) men rolig som tusan!
 
 

Kommentarer
Postat av: Maria H

Tycker det är himlarns kul att du e tillbaka Linda! :D

Svar: Kul att höra Maria! :-)
Fröken Blindstyre

2013-01-13 @ 17:13:06
URL: http://legendier.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0