End of batteries

Som befarat blev det en mardrömsnatt ( utan mardrömmar då eftersom då måste man ju ha sovit..). Så då gäller det att göra det bästa av dagen för att överleva den. Startade med en energigivande frukost och slötittande i Fitness för inspiration, sedan gnugga in sig i lite dyr antirynkkräm och lite nagellack på tassarna så att de är lite pimpade då de ska plocka undan efter den minsta bläckfiskungen...

Igår när jag skulle gå in på Brandos och beställa skor ( vilket tagit lite tid på grund av min egen stora obeslutsamhet samt min makes, som skulle sova på vilka han skulle beställa i ett par nätter) upptäckte jag att de HÖJT priserna igen från 50% till 10% rabatt! Det blir således inga skor därifrån denna gång när de gick ifrån att kosta 1299:- till 2199:-....

Hmm, så här i dagsljus ser jag att det ser ut som om min manikyr utförts av två vänsterhänder...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0