Ett litet ord som kan betyda så mycket!

Ordet jag pratar om är:....Bajskorv.... Jag har en 3,5 åring inne i den berömda kiss och bajsåldern, jag har även en 5,5 åring som inte tycks ha så bråttom att lämna den nämnda åldern. Detta innebär mycket kiss, bajs och prutt prat. För en person som lämnat denna ålder för ett gäng antal år sedan ( vill egentligen inte tänka på hur länge sedan det var...) så framstår denna fixering vid dessa ord som oförklarlig. Nu hävdar dock Staffan att jag har en del av detta kvar eftersom jag skrattar åt låghumor såsom Sune, Sällskapsresan och Dum och Dummare...
I lördags när vi var i Skule och åkte slalom så skrattade Milian så att han höll på att ramla ur liften när han sa: "Mamma, du är en bajskorv" , upprepat en sisådär 6 gånger innan vi nått toppen. Jag får hoppas att bajskorv har många positiva innebörder som jag har svårt att själv tolka in...
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0