Gäsp..

Herregud, kan inte förstå hur jag någonsin kunde klaga på att jag var trött innan jag fick barn. Jag kunde gå och lägga mig när jag ville ( med lite planering) och sova ostört. Eller just ja, jag arbetade ju på ett behandlingshem för ungdomar med sovande jour och tonåringar som tyckte att det var lajbans att hitta på otyg nattetid, men annars så... Allt jag vill är att få sova ostört och fridfullt just nu. När de andra sover fridfullt ligger jag och är hungrig, går upp och äter något, går ned och funderar på huruvida jag ska prova på att göra sashimi i helgen, hur jag ska lägga upp ett benpass på gymet ifall min kommande träningsvärk sätter stopp för det inbokade lunchpasset och.. Hinner inte riktigt fundera färdigt innan Ninja vaknar och det blir välling och buffning och hoppsan, där var kl. 04....

Som tur är hade jag en mysig frukostdejt med några fellow homemummies igår. En hälsosam och förhoppningsvis energigivande frukost ( som även blev lunch för min del) vilket gjorde att jag tog mig igenom dagen för att sedan knäcka mig själv med några dropsets på gymet...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0