Sex laxar istället för hårvax

Min minsta brutta äter väldigt lite mat ( till skillnad från min största matälskare). Hon äter på sin höjd en halv burk ( japp, här serveras det burkmat efter att jag har tillverkat ett och annat hopkok som ligger och ruttnar inne i frysen då ingen vill ta sig an det..) och då dessvärre något med fisk. Fisk är jättebra och hälsosamt men det luktar inte rosenblad när man får det i håret, på kläderna, i halva köket och sedan en tredjedel av skeden in i Ninjas mun... Man måste vara på alerten för att mata en bebis som är en korsning mellan en bläckfisk och Houdini ( inget bälte kan hålla denna kropp på plats). Dessutom har hon nu insett det stora nöjet i att slänga ned allt på golvet med ett tillfredsställt leende....

Ikväll ska jag ut och äta 5-rätters på The Meatingroom. För att undvika ev fläckar från mat eller andra kroppsvätskor på kläderna får man helt enkelt gå utan ( nästan) efter duschen och sedan hastigt slänga på sig dem ( förhoppningsvis med rätt sida utåt) fem minuter innan avfärd. Då kanske man klarar sig ;-)...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0