Morgonjympa

Då morgonens långdistanspass ställdes in på grund av vädret (skojar bara, men det kändes bättre att tänka så😝) så blev det istället kortleksträning med barnen. Man väljer 4 övningar för varje färg och kör antalet reps på kortet. Ställde äggklockan på 10 min och öste på, bytte övningar och körde 15 min till. Svettigt värre med burpees, upphopp mm (ibland hade vi oturen att dra samma färg flera gånger efter varandra😅). 
Sedan hade jag gjort mig förtjänt av smoothie och ett par rutor proteinsnickers. Låter så mycket bättre med protein framför ätbara godsaker😄.
Före: smoothie med blodapelsinjuice, frysta blåbär, hampaprotein, moringapulver, nyponpulver och chiafrön.
Efter: Stort behov av tandborste och tandtråd🙈
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0