Poleback

Under min frånvaro här har jag även hunnit med att testa Polefit, en träningsform som är minst sagt krävande och lämnar spår av blåmärken och elefanthud (och i värsta fall en värre fallskada om man dimper ned från toppen med huvudet före😱). Det är dock oerhört kul och jobbigt som tusan. För snart ett år sedan gav jag upp mitt snurrande då jag insåg att jag var tvungen att jobba lite mer på smidighetsområdet för att komma vidare. Jag hade även en tendens till åksjuka och fick preppa mig med åksjuketabletter inför varje date med stången😝.
Igår gjorde jag en liten comeback när vi var på studiebesök med LC och nu börjar suget komma tillbaka! Smidigheten lyser dock fortfarande med sin frånvaro🙈
Från tiden det begav sig, men vissa trix satt fortfarande😄 Är lite öm idag faktiskt..
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0