Tiden gick visst!

Ägnade en del av lördagkvällen åt att läsa igenom gamla inlägg och inser att mycket har förändrats under de år som gått:
- Kriget mot kilona är nedlagt och jag passerade mål, men när målsnöret var passerat vart skulle jag springa då?😳 Funderar fortfarande på det medan jag harvar på i gymmet.
- Jag kan gå på toan själv, både hemma och på jobbet faktiskt. Även om det inte blir några längre SPA-upplevelser innan någon hänger på låset och undrar vad jag gör och i värsta fall bryter sig in med en kniv. Å andra sidan är det inte så feng suit att SPA'a i ett rum fyllt av plastleksaker, pottor, kissblöjesoptunna eller tvättmaskinsbrum heller.
- Då jag höjt min månadsinkomst numera så är jag inte längre hänvisad till Rustas skönhetsavdelning utan kan botanisera i de djungler som nätets skönhetsföretag uppvisar. Tyvärr så blir man inte alltid så glad när man inte kan få upp de sista dropparna från 500-kronorsserumet eller efter att ha köpt den lika dyra ansiktskrämen läser att Lidl's antirynkkräm för 49:- fått bäst i test😁.
- Dock är jag fortfarande lika dålig på planering av nagellacksmålande, för när har man tid att sitta rakt upp och ned? Inte när man väl kommer på att man måste måla över de whitetrashiga fingeravslut som man går runt med i varje fall.

 Även utsidan har förändrats
Om än inte kaoset i badrummet- so not feng sui🙈

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0