Vill man vara fin...

I förrgår var jag in på Rusta för att köpa några ljuslyktor till mitt nya kontor (kan inte påstå att min chef som haft det tidigare hade gjort några större inredningsinsatser😝), det slutade med att jag kom därifrån 900:- fattigare och en stor påse med ditt och datt rikare. Jag hittade bland annat en Spanxunderklänning som jag invigde idag. Det krävdes en hel del akrobatik imorse för att över huvud taget ta mig in i den. Under resten av dagen har jag haft lite svårt att andas och revbenen har fått sig en liten förflyttning tror jag. Klänningen åkte nämligen upp och satte sig som en korsettkorv i midjan😁. Tur jag hade en klänning över då när denna inte var att lita på alls😂. Funderar om den är ett bra eller dåligt alternativ inför kommande bufféer..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0